wtorek, 10 kwietnia 2012

#4 Harold & Mr. Marchewa :D

Ty i Harry jesteście parą od prawie roku, chłopcy wczoraj przyjechali, ale menadżer nie pozwolił im na razie wychodzić z mieszkania, więc kontaktujecie się przez Skype. Harry i Louis właśnie do ciebie dzwonią.
Larry - Czeeść !!
ty - no cześć kochani, co tam?
Harry - nuudno bez ciebie, ale jutro mogę wyjść z mieszkania, a mam dwa bilety na Titanic 3D *uśmiechnął się i poruszył brwiami*
Louis - możesz wziąć ze sobą kogoś wyjątkowego, lub [T.I]
ty - CO?! ja nie jestem wyjątkowa?! *zrobiłaś oburzoną minę*
Harry - Louis!! nie obrażaj mojej dziewczyny!! *zagotował się, już chciał przywalić Lou*
Louis - *zaśmiał się* [T.I] ty jesteś więcej niż wyjątkowa, ty jesteś zajebista!!
---------------------------------------
ja mam nadzieję, że się podoba, bo zajęło mi to 5 cennych minut z mojego zacnościowatego żywota xD następne mogę napisać z dedykami :D
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz