niedziela, 26 sierpnia 2012

Imaginy Kingi Cz.2 :)


Liam :)
Pewnego dnia postanowiłem zabrać swoją najlepszą przyjaciółkę na piknik. Umówiłem się z dziewczyną, że o 18 przyjadę po nią.

*Perspektywa Liama*
Gdy tylko zobaczyłem Danielle uśmiech automatycznie pojawił mi się na twarzy. Była ubrana w miętową koszule, szare rurki oraz granatowe converse. Jak zwykle postawiła na naturalność. Postanowiliśmy pójść na pieszo. Nie obyło się bez śmiechu.

*Perspektywa Danielle*
Gdy dotarliśmy na miejsce moim oczom ukazał się przepiękny widok. Po środku plaży leżał duży, niebieski koc a na nim koszyk z jedzeniem. Po chwili poczułam jak ktoś unosi mnie do góry . Oczywiście był to Liam. Zaczął biec w stronę wody. A po chwili razem tam wylądowaliśmy. Gdy wyszliśmy z wody Liam szybko pobiegł po ręcznik i szybko mnie nim okrył . Chwilę staliśmy w niezręcznej ciszy gdy nagle się przełamałam i wyznałam Liamowi to co do niego czuje. On się tylko uśmiechnął i namiętnie pocałował . W ciszy poszliście położyc się na koc. Po chwili Liam mnie objął i powiedział „Kocham Cię Dan” na co się słodko uśmiechną i pocałowałam chłopaka.. Leżąc rozmawialiśmy ze sobą jednak zrobiło się bardzo zimno i postanowiliśmy wracać.

Po roku Liam mi się oświadczył oczywiście się zgodziłam. Dwa miesiące po ślubie na świat miał przyjść mały Payne. 

Niall :)
 
Niall właśnie pakował swoje walizki, ponieważ za 2 godziny wraz z chłopakami wyjeżdza w trasę koncertową. Bałaś się, ponieważ wyjeżdżał na tak długo pierwszy raz odkąd jesteście parą.
- Kochanie…
- Co myszko ?
- Mógłbyś zostawić mi tą twoją bluzkę
- Jaką kochanie?
- No tą z napisem „ Hug me ”
- A po co Ci kochanie moja koszulka?
- No bo jak będziesz tak daleko to żebym mogla Cię przytulić oraz powąchać. *uśmiechnęłaś się szeroko *
- *Horan słodko się uśmiechną* Chyba, że tak . Oczywiście kochanie, że Ci zostawię pod warunkiem ,że ty dasz mi swoją koszulę w kratę abym o Tobie pamiętał oraz mógł przytulić i powąchać kiedy tylko chcę.
Po tym Niall namiętnie Cię pocałował. Po chwili wszedł Hazza i powiedział, że muszą już wyjeżdżać aby zdążyć na czas. Wraz z chłopcami zeszłaś na dół i na pożegnanie namiętnie pocałowałaś Nialla a on odwzajemnił pocałunek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz