czwartek, 27 grudnia 2012

Libster Awards!

TO JUŻ 4 RAZ! :D

Dziękuję za kolejną nominację! Kocham wszystkich którzy doceniają mój wysiłek! Kocham was całym swoim serduchem.<3


1.Jak myślisz dlaczego ludzie obrażają innych?
Ponieważ nie mają co robić, są zazdrośni, chciwi... Długo by wymieniać. :)

2.Jaki masz humor w tym momencie?
Taki pomiędzy średnim a dobrym. :D

3. Kiedy wymyślasz nowe rozdziały/imaginy?
Szczególnie często nachodzi mnie wena w szkole, więc obmyślam fabułę na lekcjach, a w domu wszystko spisuje i rozpisuje. xD

4.Kim oprócz Directioner jesteś?
Smiler i Gouldingger <3

5.Masz fobie? Jak tak to jakie?
Taaak, mam jak każdy. ;p Dwie mam na pewno: arachnofobia (pająki) i odontofobia (wizyty u dentysty), to z tym dentystom dlatego, że dużo "przygód" przeżyłam w związku z dentystą i po prostu odczuwam lęk w pobliżu gabinetów. :/

6.Gdzie masz zamiar w przyszłości mieszkać?
Na pewno nie w żadnym zadupiu! Mam plany wyjechać do Anglii, do Londynu, bo tam dużo Polaków, a jeśli nie to do któregoś z większych miast Polskich. Może Łódź? Sama nie wiem. :P

7.Czy koledzy z twojej klasy lubią One Direction?
Nie. W przypadku moich kolegów z klasy to można ich nazwać, może nie hejterami, ale antyfanami. ;p

8.Ulubiony film/filmy?
Hmmm... Podam moje trzy ulubione:
1. The Hunger Games (Igrzyska Śmierci) <3
2. Project X
2. American Reunion 

9.Znasz zespół Cimorelli? Ja tak to co o nich myślisz?
Przykro mi, ale nie znam. :c

10.Na jakim instrumencie umiesz/chcesz umieć grac?
Teoretycznie to mam w domu gitarę, ale kiedy dojdzie do tego, że będę umiała na niej grać? Nie mam pojęcia. xD

11.Dlaczego założyłaś bloga?
Chciałam się wypróbować w tej "branży". ;p Istnieją 3 typy Directioners: Te co piszą, te co czytają i te co piszą i czytają. Ja należę do trzeciego typu. :D


Jak wcześniej, nie podaję po raz kolejny tych samych blogów i pytań, bo po prostu się nie opłaca. :)


Kocham was xx.! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz