poniedziałek, 10 grudnia 2012

Znowu LA! :d tym razem 3!

Ehhh, tym razem zostałyśmy nominowane we 3 więc ja odpowiem na pytania i mam nadzieję, że reszta adminek też odpowie! :D

1. Czy masz już płytę TMH jeśli nie to czy planujesz kupić?
Marychaa: Mam yearbooka. :3

2. Co jest twojim hobby?
Marychaa: Czytanie książek (o czym wspomniałam już wcześniej) oraz czytanie/pisanie imaginów, opowiadań. :D
 

3. Czy podoba Ci się pasemko Zayn'a?
Marychaa: Jasne, że tak! Wygląda z deka inaczej, ale i tak go kocham. :3
 

4. Gdzie piszesz imaginy?( w sęsie w szkole, w domu, w parku itp...)
Marychaa: Najczęściej w domu, czasami się zdarzy, że w szkole też, ale to bardzo rzadko.

5. Twój ulubiny baton.
Marychaa: Jako rasowa Directioner powinnam napisać, że Twix, ale wolę Prince Polo. Przepraszam Harry. :/ xD

6. Wolisz Paula czy Josh'a? Wyjaśnj dlaczego?
Marychaa: Nie umiem wybrać. To tak samo jakby ktoś kazał mi wybrać pomiędzy członkami (bez skojarzeń, zboczeńcy! xD) 1D, co jest niewykonalne. :)

7. Wolisz TMH czy UAN?
Marychaa: Kolejne pytanie z rodziny: trudne jak cholera. Więc kocham oba, ale moim zdaniem TMH jest bardziej uczuciowy więc, TMH. :P

8. Ulubieniec z 1D?
Marychaa: Nie mam ulubieńca! Mnie się po prostu Harry najbardziej podoba. Kocham ta piątkę idiotów tak samo mocno! Każdego za co innego.
 

9. W skali od 1 do 10 jak oceniasz nasz blog? (tylko szczeże przyjmójemy krytykę)
Marychaa: Nie ma jeszcze bloga, który oceniałabym na 10, lecz 8 to też dobra ocena! :D

10. Ulubiony kolor?
Marychaa: To się często zmienia, ale pastelowy brzoskwiniowy. <3

11. Jak poznałaś 1D?
Marychaa: Dzięki Kindze (Ave ci dziewojo), pokazała mi ich w necie, puściła jakieś piosenki i tak to się zaczęło! :D


I tak jak przedtem, nie opłaca mi się pisać nowych blogów i pytań, ale jak inne adminki chcą! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz